Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 10:33:56 +0200

Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/10991 
aadressile (asub mitmel aadressil) (Kauksi, Kuru, Uusküla veetorustik (I 
ETAPP), Kauksi, Kuru, Uusküla isevoolne kanalisatsioonitorustik (I ETAPP), 
Kauksi, Kuru, Uusküla survekanalisatsioonitorustik (I ETAPP), Kauksi, Kuru, 
Uusküla heitvee torustik (I ETAPP), Sillaotsa kinnistul olev 
tuletõrjehüdrant MPTH1110 (I ETAPP), Pihlaka kinnistul olev tuletõrjehüdrant 
MPTH1112 (I ETAPP), Ojataguse kinnistul olev tuletõrjehüdrant MPTH1-1211 (I 
ETAPP), Tamme tee kinnistul olev tuletõrjehüdrant MPTH1-1210 (I ETAPP), 
Tedre tee kinnistul olev tuletõrjehüdrant MPTH1-1510 (I ETAPP), Iisaku 
metskond 9 kinnistul olev tuletõrjehüdrant MPTH1-1010 (I ETAPP), Kauksi-Kuru 
teel olev tuletõrjehüdrant MPTH1-1011 (I ETAPP), Kivi tee kinnistul olev 
tuletõrjehüdrant MPTH1-1710 (I ETAPP), Ahvena kinnistul olev tuletõrjevee 
mahuti (I ETAPP), Pinna kinnistul olev tuletõrjevee mahuti (I ETAPP), 
Kauksi, Kuru, Uusküla veetorustik (II ETAPP), Kauksi, Kuru, Uusküla 
isevoolne kanalisatsioonitorustik (II ETAPP), Kauksi, Kuru, Uusküla 
survekanalisatsioonitorustik (II ETAPP), 13111 Kauksi-Vasknarva tee 
kinnistul olev tuletõrjevee mahuti (II ETAPP), 13111 Kauksi-Vasknarva tee 
kinnistul olev tuletõrjevee mahuti (II ETAPP)) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekti kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26879730>  (menetlus nr: 
374846), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (REIN MERIRAND) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister